Ons onderwijs

SCIO school voor intuïtie

Binnenin je bloeit het geschenk van het leven
We zijn ervan overtuigd dat we ons leven met meer vertrouwen en veerkracht kunnen leiden, en tegelijkertijd minder klachten ervaren, wanneer we in contact komen met onze ware essentie. Dit contact stelt ons in staat om authentiek, intrinsiek gemotiveerd en creatief te leven, waarbij we onszelf volledig laten zien aan zowel onszelf als aan de wereld om ons heen. Elk moment opnieuw richten we onze aandacht op het leven in het hier en nu.

Natuurlijk zijn er obstakels op dit pad van zelfontdekking en groei. Onze leerweg is ontworpen om ons te helpen deze obstakels te overwinnen. Het is een leerweg die geschikt is voor iedereen die bereid is om het gesprek met zichzelf aan te gaan, openstaat voor zelfstudie en meditatie, en gelooft dat er meer is tussen hemel en aarde dan alleen wat tastbaar is.

We nodigen je van harte uit om deel te nemen aan onze leerweg, waarin we samen werken aan het overwinnen van obstakels, groeien en ontdekken wie we werkelijk zijn. Hier vinden we de kracht en het inzicht om met vertrouwen en authenticiteit ons eigen unieke pad te bewandelen.

Number 14 (1960), by Mark Rothko

De menukaart van het leergesprek

Leven vanuit je hart

Zelfstudie en zelfbewustzijn