Op deze website lees je wat de school jou te bieden heeft, wat het kost en hoe je je kunt aanmelden.

BESTAAT ER EEN ONBEWUST VERLANGEN OM IN EEN RIJ TE STAAN?

Door Maarten van Rossum
Categorie:
in de rij

BESTAAT ER EEN ONBEWUST VERLANGEN OM IN EEN RIJ TE STAAN?

De SCIO-School voor Intuïtie stelt van wel. Of het nu in de rij voor een kassa, een vliegtuig, een attractie of zelfs voor koekjes is, de uren lijken er niet meer toe te doen. Voor velen biedt dit moment eindelijk rust en verstilling.

Het moderne leven brengt vaak overprikkeling met zich mee door informatie, stress en consumentisme. Hierdoor lijken mensen onbewust tevreden te zijn met de rust van in een rij staan, vanwege de vermindering van prikkels en het meditatieve effect dat het kan hebben.

De SCIO-School voor Intuïtie zorgt ervoor dat men niet afhankelijk is van het wachten in een rij. Zij biedt systematische scholing om mentale overbelasting te voorkomen en te leren genieten van intuïtie en innerlijk vertrouwen. Dit wordt bereikt door de wijsheid van verschillende tradities te combineren met wetenschappelijke inzichten.