VOETBALELFTALLEN VOOR INTUÏTIE

elftal

VOETBALELFTALLEN VOOR INTUÏTIE

‘Van afhankelijke patiënt naar gretige leerling’ is een van SCIO’s leidende motto’s, en het lijkt er sterk op dat intuïtie daadwerkelijk de aandacht van mensen trekt.

Het is duidelijk dat we ons in een tijd bevinden waarin de drang naar kennis en inzicht voorbij de rationele grenzen van de denkgeest gaat. In een wereld die soms wordt overspoeld door oorlogen, onrust en misère, voelen veel mensen de dringende behoefte aan een innerlijke balans en begrip.

De leergroepen van SCIO School voor Intuïtie zijn vergelijkbaar met een voetbalelftal, bestaande uit 11 enthousiaste leerlingen. Deze groepen komen samen voor wekelijkse ‘leergesprekken’, waarin ze dieper duiken in de rijke wereld van intuïtie en innerlijk begrip.

Het is een kans voor individuen om de transformatie te ervaren van een afhankelijke patiënt die vertrouwt op externe zorg, naar een gretige leerling die actief betrokken is bij zijn eigen welzijn en groei, te midden van de uitdagingen en onzekerheden van de buitenwereld.